Arculat

PORT.hu

Megrendelő: Libri Média Kft.
Projekt: Mintegy 16 évvel ezelőtt létrejött PORT.hu (korábbi) logojának faceliftingje. Létrehozása előtt át kell gondolni az elmúlt időszak cég és márkanév megváltozott követelményeit. Az új logonak tükrözi a kell PORT.hu-n végbement időközi változásokat. Létre kell hozni egy rendszert, ahol a PORT megáll önállóan, mint a márka névjegye, de képes jól működni különböző domainvégződéssekkel és alkalmas kiegészítő szolgáltatások/termékek megjelenítésére is.

Elvárások:

  • az új logonak folyamatosságban kell lennie a jelenlegi PORT logoval, azonban nem kell tartalmaznia pozicionálást
  • hatásában legyen korszerű, s egyben újító, legyen friss, modern és kissé konzervatív; valamint könnyed, de nem trendi, hiszen hosszú időn át kell működnie
  • struktúrájában legyen összetett, hiszen a PORT és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások változatossága megkívánják ezt
  • a logo legyen szinkronban a brand által képviselt értékekkel, a modern ember értékeivel: nyitottság a megismerésre, az új befogadására, s egyben a hagyományok és a múlt tiszteletére, a környezettudatosság, valamint a kiegyensúlyozott és egészséges létre törekvés.
  • ...